Klantenservice

Bestellen

Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u direct per e-mail een bevestiging als bewijs dat wij uw bestelling goed hebben ontvangen. Indien u binnen een uur niets ontvangt, neemt u dan contact met ons op via het contactformulier.

Bezorgen

De verzendkosten bedragen € 2,95 per bestelling en worden direct zichtbaar tijdens het bestelproces. U betaalt geen verzendkosten bij een order vanaf 75 euro. De levertijd is 1 a 2 dagen (m.u.v. zondag). Bent u niet thuis bij de eerste bezorging? Dan zal de bestelling bij een ParcelShop van DPD bezorgd worden. U kan het pakket, na achterlaten van bericht per mail of in uw brievenbus, afhalen op vertoon van een geldig legitimatiebewijs. Yenthl is niet verantwoordelijk voor het opnieuw aanbieden van uw bestelling. 

Betalen

Kiest u voor acheraf betalen? Bij uw bestelling ontvangt u een factuur welke binnen 14 dagen na factuurdatum betaald dient te worden. Wij houden ons het recht voor u te verzoeken uw bestelling bij vooruitbetaling te voldoen. Achteraf betalen wordt door een externe partner, Capayable, verzorgd. 

Retourneren

Indien één of meer artikelen niet aan uw verwachtingen voldoen dan kunnen deze binnen 14 dagen kosteloos geretourneerd worden. Volgt u dan de volgende stappen:

  1. Stop de factuur terug in de doos. Indien u meer artikelen heeft besteld, heeft u tevens een kopiefactuur ontvangen. Omcirkel op deze kopiefactuur de producten die u retourneert en stop deze kopiefactuur in de doos.
  2. Doe de doos in de verzenddoos en plak deze goed dicht.
  3. Plak het retourlabel over het adreslabel.
  4. Geef het pakket af bij een DPD punt, zie www.dpd.com/nl / www.dpd.com/be. Op deze pagina kunt u het dichtsbijzijnde "DPD Parcelshop / afgiftepunt" vinden bij uw opgegeven adres.
  5. Stuur ons een e-mail via info@yenthl.com waarin u uw retourzending meldt.
  6. Bewaar het afgiftebewijs tot u van ons een e-mail heeft ontvangen dat wij uw retourzending in goede orde ontvangen hebben.

RUILEN IS NIET TOEGESTAAN

Contact

U kan contact met ons opnemen via het contactformulier of via mail (info@yenthl.com).
Wij doen onze uiterste best uw bericht zo snel mogelijk te beantwoorden. Onze klantenservice werkt van maandag t/m vrijdag. In het weekend zijn wij helaas niet bereikbaar. 
Uw gegevens
Velden met een * zijn verplicht.
*

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief! Dan bent u als eerste op de hoogte van onze aanbiedingen, acties en nieuwe collecties.